Post by erdudmaideafab on Feb 17, 2022 6:08:04 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Join Clash 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Join Clash 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod obegränsat guld ▞▞▞
▞▞▞ Join Clash 3D 2022 version ▞▞▞
De kommer bara att använda dig för pengar. För allt de gör är att sätta annonser, annonser, annonser, ADS! Jag har gått igenom några värsta saker men det här är det värsta av allt. Ta bort alla dessa dumma annonser. De är så irriterande och får folk att ta bort spelet. Men låt mig ställa en fråga till dig. Är människor viktigare eller pengar? Men jag ger dig två stjärnor bara för att jag kan spela det. Inte bara några slumpmässiga annonser och börjar inte spela spelet.
Join Blob Clash 3D - Senaste Versionen För Android - ApkGK ...
Join all your favorite artists in the next generation of music games. ... Let's be Cops 3D VIP-medlemskap erbjuder två medlemskapsalternativ:
Det är ett roligt spel, men bara i 5 minuter. Nivåerna är för lätta och det finns för många annonser. Också KULTURELLT ANSLAGNING. På en av nivåerna syns en man som bär en huvudbonad och har en kniv. Det gör ont i mig att se att de inte bryr sig om indianer. LADDA INTE NED, DET ÄR SAMTALT TID.
👍
Hela spelet är bara en stor reklam. Det suger och jag rekommenderar det inte. Jag förstår att du måste tjäna pengar men att ha en annons på 30 sekunder efter varje omgång som varar i 10 sekunder, det är inte värt det. Det här är bara en snabb cashgrabber precis som alla andra spel du gör. Du får möjlighet att se en annons efter varje omgång om du vill ha fler mynt, eller så kan du säga "Nej tack", men när du säger nej tack får du en annons ändå. Som snubbe sa jag nej tack för att inte behöva se en annons. Verkligt skräp. 1/5
Så mycket potential. Men väldigt irriterande efter bara några minuters spelande. Inte mycket att göra. Skulle ärligt talat vara roligare om du bara växte din armé och låter dem attackera slottet istället för det meningslösa att springa och undvika hinder som alltid är desamma.
tråkigt asf och har för många annonser
Join Clash 3D Árkádjátékok myf
Det här är ett väldigt coolt spel. Jag gillar uppgraderingarna, butiksgrejer. Men det finns för många annonser. Ta bort många annonser.
Efter att jag installerade det var det väldigt spännande och de enda annonserna som fanns i spelet är de belönade annonserna men efter ett tag blev det väldigt tråkigt eftersom nivåerna alla var desamma och inte utmanande och dessutom var det för många annonser och 99% av dem är sååååå långa...jag önskar att de gör det mer spännande och utmanande och gör färre annonser.
om du INTE VILL SE ANNONSER. STÄNG AV DIN MOBILDATA ELLER WIFI. använd den OFFLINE. då kan du spela kontinuerligt. men om du vill ha ytterligare belöningar måste du titta på annonser och ansluta till ett nätverk. k gjort. hoppas det hjälper.
Trevlig
Join Clash 3D Arkade ammk
Det är ett roligt spel men det finns många tillägg, tur att du kan stänga av ditt internet och inte ha några tillägg. Nivån blir svårare när du går för mig, det blir svårare i dubbelsammanfattningssiffror.
Spela de bästa 3D Spel spel på Nyckelspel.se. ... Rocket Punch. Ice Man 3D. Ninja Clash Heroes. Heart Star ... Join Scroll Run. Drift Race 3D.
Värdelös, intallera ej. Man kan acceptera en viss mändg reklam men detta spel har inga gränser. Minnst 2 st. 25 sekunders reklam mellan nivå.
Mitt favoritspel
Fler annonser än spel
Detta spel är ett av de bästa spelen som SuperSonic Studios har lagt ut på ett tag. Men efter att ha spelat i en timme börjar du bli uttråkad av spelet.
Roligt flashspel det är ett bra spel bara att spela för en del av en roadtrip men vissa nivåer kan du inte vinna om du inte på något sätt kan teleportera och spelet kan avslutas ganska snabbt
Hundskit. 90% reklam.
Jag gillar det här spelet. Det gör mig lugn, rolig och den kommer alltid att ge mig energi igen för alltid...
Mycket bra spel
mycket bra spel dessa spel spelas offline och det var mycket buzz om det här spelet......... ⭐⭐⭐⭐⭐
Jag skriver knappt recensioner, men det är ett roligt spel men inget ljud eller så. Och det känns som att en nivå är riggad så snälla fixa det också, det är väldigt svårt att kontrollera killen. Vänligen fixa det också. Om du kan fixa det kommer jag att ge ett bättre betyg
Cooking Diary® Restaurant Game ব্যাজ qbs
Ett spel men jag skulle inte kalla det ett av de bästa för ibland har spelet en massa reklam och du måste också spendera mycket pengar i det ärligt talat, jag tycker att det här spelet är lite som Roblox, bara mer dumt
Den här appen är så rolig att slottets skydd är så coolt att utöka staden eller landet är väldigt de enda två problemen är att det finns massor av annonser och när vi får ett pris av något slag måste vi vänta på nej tack-knappen men annat då att detta spel är fantastiskt att spela
AppAgg
Grafiken och annonserna var stora problem för mig men spelet var ganska roligt så jag ger det som tre stjärnor bara för att grafiken och annonserna vill ha det bra men du vet också att jag är 11 och jag såg en annons som var väldigt olämplig och Jag var precis som oh my good Lord my Virgin eyes 👀
Join Clash 3D Trò chơi điện tử idxf
Kan vara ett bra spel men det har alldeles för många annonser! I slutet av varje nivå tillfrågas du om du vill få fler mynt genom att titta på en annons och även om du väljer "nej tack" tvingar de dig fortfarande att titta på annonsen.
Bra roligt
Detta är ett spel med reklam. Varje nivå och det mesta kräver att du tittar på annonser. Kul för de första 10 nivåerna. Laggy kontroller och inget reellt reprisvärde efter det. De flesta senare nivåer verkar utformade för att vara omöjliga att vinna vid första försöket och uppgraderingar verkar vara ganska värdelösa.
Friskvårdskompaniet APK | APKDownload.com
Läs också: Hur du åtgärdar problem med Join Clash 3D App Crashing. Besök vår androidhow Youtube Channel för mer felsökningsfilmer.
Spel Join Clash 3d på nätet - Gratis onlinespel
Har mycket roligt att spela Classic Cars 3D parkering! ... So if you're ready to stop playing classic games and join new challenges do not stop download.
Jag gillar verkligen det här spelet. några förslag. Det borde finnas ett online-läge i flera lager där två personer som har uppgraderingar av equel kör i en nivå och när nivån slutar slåss deras armé mot varandra trots att det inte kommer att finnas några slott. Jag tror också att det skulle vara bättre om det fanns fler färger eller att du kunde välja. Det borde också finnas fler uppgraderingar för din karaktär eller fler vapen. Killarna du tränar som har svärd borde döda 2 fiender istället för en eftersom de är som killarna med ingenting
👎👎👎
Jag älskar konceptet med spelet, men det enda problemet är annonserna. Alla typer av spel som liknar det här spelet har många annonser, många människor H A T E-annonser och jag är en av de personerna (folk som hatar mängden annonser). Spelet är bra men det är också tråkigt, allt du behöver göra är att få undersåtar att gå med dig så att du kan besegra den andra personen eller vad som helst. Det är ganska tråkigt, men det är fortfarande ett bra spel (inte riktigt). Jag rekommenderar inte att du laddar ner det här spelet, det är ganska halt och tråkigt.
För varje 15 sekunders spelande finns det 30 sekunders annonser. Det var väldigt tråkigt. Spelet var mer milt underhållande än roligt, och med den stora mängden annonser var det bara inte mycket som gick för det.
Påtvingande reklam = avinstallera
Det är ett bra spel men det finns för många annonser. Kommer att spela det ett par gånger till och sedan radera det om annonserna fortsätter.
Jag kan inte acceptera policy
Det är ett trevligt spel men..... Det finns många annonser och jag tycker att spelet är lite konstigt för när jag spelar det här spelet hänger min telefon alltid när jag spelar det här spelet
Mmmm
Arkadspel
Kul, men det är utformat för att skapa dina annonsvisningar. Jag tittade på annonser om och om igen för bonusguld efter körningar och efter ett tag bestämde jag mig för att klicka på Nej tack och det fick mig att titta på en annons ändå innan jag gick tillbaka till menyn. Du kan antingen välja att titta på en annons för en bonus eller klicka nej och titta på en annons ändå. Vilket skämt.
Mitt senaste betyg i mars var 5 stjärnor, men tyvärr ändrar jag det nu eftersom jag kom tillbaka till att mina framsteg är borta. Det måste finnas ett molnalternativ, ett sätt att spara dina framsteg efter att du har raderat spelet. Nu eftersom jag inte har några av mina framsteg kommer jag inte att spela det här igen.
Häftigt