Post by erdudmaideafab on Feb 17, 2022 6:02:01 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Tycoon IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode uendelig guld ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Tycoon 2022 version ▞▞▞
Det er et godt spil, men der er stadig nogle mangler. Når rengøringsinspektøren kommer for at se mig vaske op, prøver jeg så mange gange, men det viser alligevel, at opvasken er snavset. Først tænkte jeg, at jeg skulle prøve mere, men da jeg læste andre anmeldelser, så jeg, at andre også havde det samme problem . Og en gang viste det, at der ville komme 35 kunder, men så kom der kun 15 kunder. Jeg ventede i en uge og afinstallerede derefter spillet. Jeg anmoder virksomheden om at klare disse problemer. Ellers er det godt.
For 3 år siden er sidste gang, jeg spiller dette spil efter at have åbnet alle restauranter og nået hele niveauet. Jeg er glad for at dele, at jeg downloadede det igen, fordi jeg gerne vil føle de samme gamle dage. Hvor jeg bliver frustreret og samtidig glad for at betjene kunderne. Jeg kan ikke glemme den lykke, nydelse og spænding, som jeg oplever ved at spille dette spil. Mange tak for alt dette spiludvikler thanksssss. Hav en god dag.
Jeg er ret vild med spillet, men da jeg når tæt på niveau 4, blev spillet hooket op
Jeg har 2344 mønter, og de viser 710 mønter, der ordner det snart
På fase 197, hvorfor dette spil stopper 😠😡😤😤😒😒🙄🤨🤨🤨🤨dårligt meget baaaaad
Jeg nyder spillet meget, men jeg håber, du kan finde ud af, hvordan jeg kan få flere ædelstene mere end hjulet ...❤❤
Wow flot spil men to mange annoncer
Jeg elsker ❤ dette madlavningsspil 🎮
Dens fastlåste kunde kommer ikke
쿠킹타이푼 - Cooking Tycoon 캐주얼 게임 cin
Magnate culinario Casual uoav
Har prøvet at installere det i minutter nu uden held
jeg havde det sjovt med at spille dette spil, men jeg kedede mig.. måske du kan komme i tanke om et twist?
Det er svært at lave mad, men min søster kan lide dette spil, det er smukt
Spillet er primært for børn, det er i hvert fald rart
Den er perfekt, og når du keder dig, spiller du den, og den kan lære at lave mad
Jeg elsker dette spil så meget, fordi det lærer mig at lave mad og lave ting, og en dag kan du lave mad alene, og alle vil være som dig, dette barn kan lave mad.
WorldCraft: 3D Block Craft Avanture nbsk
Dette er et godt spil, men når du når et bestemt stadie, er der kun 27 kunder, og det ændrer sig ikke
Det er fantastisk, jeg elsker dette spil siden første gang jeg spillede dette, jeg håber, der er nogle forbedringer i dette spil.
Dette er et interessant spil, og det er en god ting at spare mad til folk. Alt om dette spil er interessant
Hvad er der galt med denne app? Noget går galt, og jeg er nødt til at afinstallere og geninstallere igen, men jeg bliver ved med at støde på det samme problem. Ret venligst dette.
Jeg kan godt lide denne app, den er god
Det fungerer ikke korrekt, så jeg er nødt til at slette dette spil. Ellers er det et meget godt spil, men nu viser dens lagerbræt ingen retter 😔😔. Opgrader venligst dette spil
Dette er et meget simpelt spil Kun fire fem retter i dette spil Jeg har ingen interesse i dette spil Så kedeligt Men dette spil kun 8mb Isliye esi h y Så mærkeligt jeg havde fundet
Jeg er så vild med dette spil, det er det bedste, i det mindste er det ikke som Shilpa Shetty, der involverer goodiebag til at spille spil, og det er offline og meget godt at spille. Det er realistisk og gør ingen ked af det. Pls download det
Magnate culinario Casual ntjy
Meget dumt. Jeg hader det. Download ikke dumme spil. Meget ubrugelig.
Dens fantastiske spil. Når du først spiller, vil du spille igen og igen. Jeg håber, du vil elske spillet
Dette er det bedste madlavningsspil, jeg nogensinde har spillet. ..........Jeg elsker det ❤❤.........Man skal virkelig prøve det mindst én gang ☺☺....... skal bare forbedre en ting, at hvis vi vælge en karakter, vi kan ikke ændre den igen
Bedste spil nogensinde bedste spil nogensinde og lav MB, men et godt hold, der kan spilles, kan du spille i to måneder, eller jeg spiller det i fra en måned oplåst alle sygdomme, det er meget godt, meget lav MB, så tak farvel
Cooking Tycoon Jednoduché hry lxv
Jeg kan godt lide spillet, men det er bare, at dette spil giver et lille beløb, og billedet er falsk, så falsk, venligst ret det, så jeg kan bedømme det femstjernet
Det er okay for timepass, men det er grafisk. Det er for dårligt, at det er minispil, er heller ikke interssant Disse 2 stjerner er kun for at hjælpe mig med at fordrive min kedelige tid Thanksgiving me little bit fun🙏🙏
Det er så let spil og kan nemt nå op til højere niveauer. Jeg ♡ dette spil. Jeg har nået op til 127. niveau, og spillet stoppede lige for at komme 2 kunder mere. Så når jeg åbner spillet, forbliver det som 42 kunde af 44 .gør venligst spillet nogle flere opdateringer♡...
Det er virkelig et fedt spil at spille, men pludselig holder kunden op med at komme for altid, og nu har jeg ikke andet valg end at slette det. Jeg har altid troet, at jeg ville nå den sidste etage, og så sker det